lunes, 19 de agosto de 2013

Fires del dibuix de Palamós i de Sant Antoni de Calonge

Aquest Agost he muntat paradeta a dos fires de dibuix. El diumenge dia 4 a Palamós i dijous 15 a Sant Antoni de Calonge. 
---
Este Agosto he montado paradita en dos ferias de dibujo. El domingo día 4 en Palamós y el jueves 15 en Sant Antoni de Calonge.


Les il·lustracions que segurament ja coneixeu estaven a la venta. A més a més de samarretes pintades a mà amb dissenys nous i bosses de roba evidentment també pintades a mà! 
---
Las ilustraciones que seguramente ya conozcáis estaban a la venda. Además de más camisetas pintadas a mano con diseños nuevos y bolsas de ropa ¡evidentemente también pintadas a mano!




Que us sembla la gamba pirata de Palamós? Gambes i pirates són dos de les coses típiques del municipi i un gran reclam turísic, crec que és el regal perfecte per obsequiar a la tornada a casa. I les bosses de cotó per anar a comprar amb la rotllana de gambes o pa amb tomàquet? Un regal autèntic i útil!! Ho sento no puc ser objectiva son els meus nens ;)

Si voleu aconseguir la vosta samarreta o bossa podeu escriure a productos@ilustracomic.com


Era el meu primer cop a Palamós. Va ser molt maco veure com molta gent coneguda s'aturava a saludar-me, alguns van venir expressament a veure'm i a comprar-me cosetes!! (gràcies a tots). Malauradament la actitud de l'associació organitzadora a Palamós em va decebre, no comparteixo la seva visió sobre com fer les coses i hi ha detalls que no entenc per la seva manca de lògica... La fira de dibuix i pintura hauria de ser una festa cultural, a on l'art i la creativitat fossin els protagonistes, un reclam per a la gent del poble i per al turista... 

En  canvi el segon any consecutiu en repetir a Sant Antoni i no va decebre! 50 parades, molta creativitat, coses noves, talent, nivell i molta, molta gent.

Anar a fires no m'ajudarà a arribar a finals de mes i molt menys fer-me rica... però em fa feliç veure la expressió de la gent quan veu els meus dibuixos, el seu somriure, la reacció entusiasta dels nens i quan finalment algú es decideix a comprar i el/la veig marxar satisfet/a sento que tot esforç te un sentit i una recompensa.

Podeu veure fotos de la fira de Palamós a l'àlbum de Toni Fotògraf.

---

¿Que os parece la gamba pirata de Palamós? Gambas y piratas són dos de las cosas típicas del municipio y un gran reclamo turístico, creo que es el regalo perfecto para obsequiar a la vuelta a casa. ¿Y las bolsas de algodón para la compra con el redondel de gambas o el pa amb tomàquet? ¡¡Un regalo auténtico y útil!! Lo siento no puedo ser objetiva son mis niños ;)

Si queréis vuestra camiseta o bolsa podeis escribir a productos@ilustracomic.com

Era mi primera vez en Palamós. Fue muy bonito ver como mucha gente conocida se paraba a saludarme, ¡¡algunos incluso vinieron expresamente a verme y comprarme algo!! (gracias a todos). Por desgracia la actitud de la asociación organizadora me decepcionó. No comparto su visión de como hacer las cosas y hay detalles que no entiendo y que carecen de lógica... La fira de dibuix i pintura debería ser una fiesta cultural donde el arte y la creatividad fuesen los protagonistas, un reclamo para la gene del pueblo y los turistas...

¡En cambio el segundo año consecutivo en repetir en Sant Antoni no decepcionó! 50 paradas, mucha creatividad, cosas nuevas, talento, nivel y mucha, mucha gente.

Ir a las ferias no me ayudará a llegar a final de mes y mucho menos hacerme rica... pero me hace feliz ver la expresión de la gente cuando ve mis dibujos, su sonrisa, la reacción entusiasta de los niños y cuando alguien finalmente se decide a comprar y veo como se marcha satisfecho/a por su compra siento que el esfuerzo tiene un sentido y una recompensa.

Podéis ver fotos de la feria de Palamós en el álbum de Toni Fotògraf.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

 
Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 España.